12 Ekim 2009 Pazartesi

TREND RAPORU | Kürk



Daha önce "kürk"ün bu sezon süper moda olduğundan burada bahsetmiştim! Şimdi biraz daha detaya iniyorum, özellikle ve en çok yelek ve etol olarak en trendy halinde kürk, camel tonları yok o olmayacaksa en parlak en neon renkleri gözde. Stil ikonlarının tercihi ise "gorilla arms" tabir edilen yalnızca kollarda kürk panellerin kullanıldığı versiyonlar. Ben özellikle beyaz kürke bayılıyorum, ama kürkün en sevdiğim ve en tercih ettiğim hali "sahte"siiiii! Gerçek kürk giyilmesine hele de bu yüzyılda, gerçeği kadar sahicilerinin ve sıcaklarının yapıldığı bu teknolojide yer verilmesine şiddetle karşıyım, hem de bir kürkü elde etmek için gösterilen boyutta şiddette!



Yukarıda ve aşağıda podyumdan seçmeler var, ETRO, DOLCE gibi kürkü yelek olarak kullanarak, GIAMBATTISTA VALLI gibi özellikle renkli tonlarına yer vererek, MICHEAL KORS gibi kürkü etol ve kaşkol olarak kullanarak her halde, renkte ve şekilde çok hoş parçalar tasarlamış modacılar.



Ünlülere gelince, ünlü ve zengin olup da kürk giymeyen var mı, artık çoğu PETA gazabı sebebiyle çoğu da sosyal bilinçle rol model olmayı seçerek gerçek kürke pek yüz vermiyor. örneğin aşağıda Victoria Beckham'ın üzerindeki kürk çok şık ve sahici ama sahte. Aynı şekilde Diane Kruger ve Kate Moss'unkiler de öyleymiş. Ben bu eski Hollywood ışıltısını veren kürk etol olayına bayılıyorum, Linda Evangelista ve Diane Kruger bu şekilde kullanmışlar.



Bu sezon kürkü derici ve kürkcülerden başka nerelerde bulabiliriz ona bakalım: neredeyse her yerde! Tüm markalar özellikle kürk yeleğe ve kürk başlıklara koleksiyonlarında yer vermişler.



[Görseller: style.com, justjared,whowhatwear]

1 yorum:

Canan dedi ki...

Victoria Beckham'ın kürkü gerçekten çok şık görünüyor. Sen sahte olmasını tercih ettiğini belirtmişsin ama bence gerçek kürk olmasında bir sakınca yok. Annem 1984 yılında İzmirli Kürk Sarayı'na, aynı VB'nin kürkünün renginde bir tilki kürk manto yaptırmış. En az 10 yıl giymiştir. Sonra bir 10 yıl da dolapta bekledikten sonra ben kürke el koydum:) Kürkçüde yaka ve kollarını çıkarttırdım, boyunu kısalttırdım ve harika bir kürk yeleğim oldu. Roman'dan aldığım uzun siyah bir mantom vardı, yakasını ona taktırdım ve bu şekilde kimselerde eşi benzeri olmayan bir manto kazandım. Diğer parçalarıyla iki pofuduk yastık yaptırdım ve şimdi televizyon başına kim geçerse kucağından inmiyor. Gerçek kürk müthiş uzun ömürlü, kullan kullan, sonra tadilattam geçir yine kullan bir malzeme.