15 Ekim 2009 Perşembe

TREND RAPORU | Eldiven



Güzelliküstü biricik Rita Hayworth'ımın "GILDA" rolündeki dillere destan eldiven sahnesinden bu yana hangi kadın uzun eldivenler takmak için yanıp tutuşmazki!?! Eskiden garip bakışlara maruz kalan bendeniz son senelerde uzun eldivenlerin yeniden moda olmasıyla normalleşmiş yaşamımdan eldiveni hiç eksik etmem, bu sezon ise eldivenler bir çanta bir ayakkabı kadar elzem aksesuarlara dönüştü.



Deri ve zımba trendiyle parmaksız biker chic eldivenler, 40'lar esintisiyle dirsek üstü yine deri hatta süet eldivenler, gotik trendi dolayısıyla dantel, transparan eldivenler, nasıl olursa olsun kıyafetinizi tamamlayacak eldivenleriniz olsun! Dokunmatik telefonlara düşman, gözlere dost eldivenler bu sonbahar/kış ısınmak değil şık olmak için!



Ben özellikle uzun ve bir de bilek kısmı huni şeklinde geniş pilot eldivenlerini pek beğeniyorum, parmaksız eldivenleri de çok sevmeme rağmen serçeden bile küçük serçe parmağım dolayısıyle parmaksız eldiven giydiğimde daha ziyade kendim parmaksız göründüğümden pek tercih etmiyorum. Bu arada yukarıdaki MARNI puf puf eldivene bayıldım!

Ünlüler hem günlük yaşamlarında hem kırmızı halıda eldiven trendini sıkı takip etmiş. Daha önce bahsettiğim Drew Barrymore'un ilginç eldivenleri örneğin çok değişik, çok hoş. Dita'nın puanlı şifon eldivenleri de benlik!



[Görseller: style.com, justjared,whowhatwear]

0 yorum: